השקת אתר חדש! מדיניות הפרטיות והנגשה בתהליך עבודה.

התוכנית שלי בתחום:

שירות לתושב

המצב הקיים

תושבים נזקקים לעיתים קרובות לקשר ישיר עם ראש העירייה ומנהלי האגפים, לצורך פתרון בעיות, אישיות או עירוניות, שלא מצאו פתרון בדרך אחרת.
כיום הדרך המרכזית ליצירת קשר עם העיריה הינה באמצעות המוקד העירוני. בשוליים מתקיימת גם קבלת קהל נקודתית ולא באופן שוטף וקבוע ע"י חלק מהאגפים.
תושב שאינו מוזמן מראש – אינו רשאי להיכנס כלל לבניין העיריה!

התוכנית

הקשר בין התושב לעירייה יתקיים במספר רחב של אמצעים:

  •  תוכן אמנת שירות המהווה הסכם בין בין העיריה לתושב, בה יקבעו סטנדרטים למתן שירותים שונים כולל לוחות זמנים לביצוע.
  •   המוקד העירוני – אשר יתוגבר ויקיים מעקב שוטף אחר הטיפול בפניות התושבים. 
  •   לצד המוקד העירוני – תפעל לשכת פניות הציבור – אשר תקבל קהל בכל ימי ושעות הפעילות הרגילות של העירייה. 
  •   המוקד העירוני ולשכת פניות הציבור יפעלו בפיקוחו הישיר של סגן ראש העיר. נתונים סטטיסטיים על הפניות השונות וסטטוס המענה להן – יוצגו בפני ראש העיר אחת לחודש.
  •   ראש העיר וכן כל מנהל אגף, יקיימו באופן שוטף, לפחות אחת לשבוע, קבלת קהל, בימים ושעות שיפורסמו באתרי העירייה. על מנת לשמור על צנעת הפרט – הפונים לא יצטרכו לפרט את מטרת הפגישה מראש.
  •   הכניסה למשרדי העירייה, בשעות העבודה הרגילות, לא תוגבל.
  •   מענה ותגובה מהירה לתלונות ופניות הציבור.
  • יוקם מרכז שירות לקליטת תושב חדש בעיר, אשר ילוו אותו למחלקות העירייה השונות, ידאגו לו לקליטה רכה ונעימה, וככל הנדרש סיוע וחיבור למחלקת החינוך, גביה וכו.

סיורי בוקר

התוכנית

סיורי הבוקר הרגליים שנהגנו לערוך, עובדי העיריה ואני בכל שבוע בשעות הבוקר המוקדמות, בשכונות העיר. הסיורים תרמו מאוד לשיפור חזות העיר, הניקיון, הגינון ויתר התשתיות ואת התוצאות, כולנו זוכרים.

הסיורים גם סייעו לעובדי העיריה ולי לשמור על קשר עם התושבים אותם פגשנו, לשמוע את דעתם וצרכיהם ולשפר כל הזמן את השירות.