תושבים נזקקים לעיתים קרובות לקשר ישיר עם ראש העירייה ומנהלי האגפים, לצורך פתרון בעיות, אישיות או עירוניות, שלא מצאו פתרון בדרך אחרת.
כיום הדרך המרכזית ליצירת קשר עם העיריה הינה באמצעות המוקד העירוני. בשוליים מתקיימת גם קבלת קהל נקודתית ולא באופן שוטף וקבוע ע"י חלק מהאגפים.
תושב שאינו מוזמן מראש – אינו רשאי להיכנס כלל לבניין העיריה!
הקשר בין התושב לעירייה יתקיים במספר רחב של אמצעים:
סיורי הבוקר הרגליים שנהגנו לערוך, עובדי העיריה ואני בכל שבוע בשעות הבוקר המוקדמות, בשכונות העיר. הסיורים תרמו מאוד לשיפור חזות העיר, הניקיון, הגינון ויתר התשתיות ואת התוצאות, כולנו זוכרים.
הסיורים גם סייעו לעובדי העיריה ולי לשמור על קשר עם התושבים אותם פגשנו, לשמוע את דעתם וצרכיהם ולשפר כל הזמן את השירות.